May 19

Սովորողի ամփոփիչ հաշվետվություն. նախագիծ․․․

1.Բլոգում տեղադրել բնագիտության բաժնի հղումը
https://armankhachatryan.edublogs.org/category/%d5%a2%d5%b6%d5%a1%d5%a3%d5%ab%d5%a9%d5%b5%d5%b8%d6%82%d5%b4/

2.Առանձնացնել երրորդ ուսումնական շրջանի այն նախագծերը, որին մասնակցել ես, ինչ կուզենայիր ավելացնել։
հետաքրքիր փաստեր մեղուների մասին

3.Երրորդ ուսումնական շրջանում մեր քննարկված ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը`հեշտ։ Ինչ թեմաներ կուզենայիր լիներ , որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։
Ամենա դժվար Գյուղատնտեսություն
Աենա հեշտ Բույսերի կառուցվածքն ու կենսագործունեությունը

4. Գործնական պարապմունքներից որին ես մասնակցել և ինչ ես սովորել։
Ես արել եմ աշխատանք դրսում, խոտեմ տնկել և քարերնեմ հավաքել։
Ես սովորելեմ եթե բույս տնկումես ուրեմն պետքա հետևես ծաղիկին։

5. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։

Այո կկարողանամ։

6. Քանի ֆլեշմոբի ես մասնակցել
մեկ։


Posted May 19, 2023 by Արման in category Բնագիթյում

About the Author

Բարև Ձեզ․․․ Ես Արմանն եմ․․․ Սովորում եմ ՄՍԿՀ Արևմտյան դպրոցի 5․2 դասարանում․․․

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*