May 22

Հաշվետու պատում

Հարցաշար

  • Հրապարակիր մայրենիիդ բաժնի հղումը, գրիր, թե սեպտեմբերից մինչև այսօր քանի նյութ ես հրապարակել այդ բաժնում։
    https://armankhachatryan.edublogs.org/category/%d5%b4%d5%a1%d5%b5%d6%80%d5%a5%d5%b6%d5%ab/
  • Ներկայացրու մայրենիի դասընթացին իրականացված քեզ համար ամենահետաքրքիր նախագիծը, հրապարակիր դրա ընթացքում քո ամենահաջողված նյութը։
  • Հետաքրքիր փաստեր մեղուների մասին

Մայրենիի դասընթացին իրականացված ուսումնական պարապմունքների ձևերից ամենից շատ քեզ ո՞րն է դուր գալիս՝ տեքստի հետ առաջադրանքներ, բանաստեղծությունների ընթերցում-քննարկում, լեզվական աշխատանքներ, ընթերցանություն, աշխատանք գիրք-տետրով, ուսումնական խաղեր, ստեղծագործական աշխատանքներ․․․
Ինձ ամենից շատը դուր է գալիս տեքստային աշխատանք։

3-4 նախադասությամբ պատմիր մայրենիի դասընթացի մասին, փորձիր գնահատել դրա առավելությունները, թերությունները։
Ես սիրում եմ մայրենի լեզվի դասաժամերը։
Ընկեր Արմինեն շատ հետաքրքիր է անցկացնում դասերը։
Ես շատ գիտելիքներ եմ ձեռք բերել, ծանոթացել բազմաթիվ գրողների և նրանց ստեղծագործությունների հետ։

Տեսանյութով ներկայացրու այս տարի սովորած բանաստեղծություններից մեկը, որն ամենից շատ ես հավանել։

  • Ո՞ր հեղինակների ստեղծագործություններն ենք այս տարի կարդացել, կա մի բան, որ հատուկ հիշել ես նրանց սեղծագործություններից և կարևոր է քեզ համար։
    ԱՄԵՆԻՑ ԼԱՎ ՏՈՒՆԸ Հ․Թումանյան։
  • Եթե փորձենք գույն տալ այս տարվա մայրենիի քո դասրեին, ի/նչ գույն կընտրես։
    Կանաչ։
  • Մայրենիի դասընթացը գնահատիր քեզ օգտակար լինելու տեսակետից։ Քանի՞ միավոր կտաս։
    Ես ստացել եմ բազմաթիվ գիտելիքներ։ Տաս միվոր։
  • Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեիր կամ ի՞նչ կուզեիր, որ լիներ մայրենիի դասընթացին, որ չի եղել։
    Ես շատ մեծ բավականություն եմ ստացել իմ մայրենի լեզվի դասընթացից։
  • 5-րդ դասարանում ինչպե՞ս կցանկանաս, որ քո մայրենիի դասընթացը կազմակերպվի։Առնվազն 5 նախադասությամբ պատմիր։
    Կցանկանայի լինեին ավելի հաճախ խմբային աշխատանքներ։
    Կարդանք և ծանոթանանք նոր գրողների։
    Սովորենք նոր լեզվաբանական նյութերին։
    Գրենք շարադրություններ, թելադրություններ։
    Եվ ավելի շատ սիրենք մեր մայրենի լեզուն։


Posted May 22, 2023 by Արման in category Մայրենի

About the Author

Բարև Ձեզ․․․ Ես Արմանն եմ․․․ Սովորում եմ ՄՍԿՀ Արևմտյան դպրոցի 5․2 դասարանում․․․

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*