May 23

Ուսումնական տարվա ամփոփիչ հաշվետվություն․․․

  • Բլոգում տեղադրիր մաթեմատիկա բաժնի հղումը:
    https://armankhachatryan.edublogs.org/category/%d5%b4%d5%a1%d5%a9%d5%a5%d5%b4%d5%a1%d5%bf%d5%ab%d5%af%d5%a1/

    Պարտաճանաչ կատարե՞լ և բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։
    Այո։
  • Ինչպե՞ս ես կատարում մաթեմատիկայի առաջադրանքերը, ընտրիր պատասխաններից մեկը՝ /կատարում եմ ինքնուրույն, կատարում եմ ծնողներիս օգնությամբ, մի մասը կատարում եմ դպրոցում, իսկ մյուս մասը՝ տանը, ձեր պատասխանը/
    մի մասը կատարում եմ դպրոցում, իսկ մյուս մասը՝
  • Նշել մաթեմատիկայի ֆլեշմոբների մասնակցության մասին։ Մասնակցության դեպքում նշել, թե մեծամասամբ ո՞ր մակարդակի ֆլեշմոբին եք մասնակցում։ Ֆլեշմոբի առաջադրանքները ո՞ւմ հետ եք սիրում քննարկել։
    Մաթեմատիկայի ֆլեմոբը սովորաբար անուն եմ եկրորդ մակարդակը։
    Եվ քնարկում եմ տատիկիս հետ։
  • Մասնակցե՞լ եք 3-րդ ուսումնական շրջանի բոլոր մաթեմատիկական նախագծերին։ Տեղադրեք նախագծերի արդյունքների հղումները։
    Իմ առաջին կազմած ինքնաստուգումը․․․
    Չորրորդ դասարանի Ելքի ստուգատես գործնական աշխատանք
    Երեք իրար հաջորդող թվեր…
  • Նշել, թե ո՞ր նախագիծն է ամենից շատ դուր եկել և ինչու։
    Չորրորդ դասարանի Ելքի ստուգատես գործնական աշխատանք
    Ինձ դուր է եկ ել այս նախագիծը վորոհետև ես իմացա չիշտ հաշվել։
  • Ի՞նչ անհատական մաթեմատիկայի նախագիծ կառաջարկեք։
    <<Սովորել խաղալով>>
  • Պատմիր նաև այն լրացուցիչ նախագծերի մասին, որոնք կատարել կամ կցանկանայիր կատարել մաթեմատիկայից։
    ???
  • Մաթեմատիկայից ստացած գիտելիքները կկարողանաք օգտագործել առօրյայում և շրջապատում։ Մի քանի օրինակով ներկայացրեք։
    Որինակ խանութում առևտուր անելուց։
  • Սիրո՞ւմ եք մասնակցել մաթեմատիկայի գործանական պարապմունքներին և ինչո՞ւ։ Ի՞նչ ես սովորել այդ պարապմունքների ժամանակ։
  • Ի՞նչ նոր ծրագրեր ես սովորել մաթեմատիկայի դասերին։
    Geogra:
  • Պարտաճանաչ կատարե՞լ և մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի ամենամսյա հաշվետվությունները:
    Այո։
  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի փետրվար ամսվա հաշվետվության հղումը:
    Մաթեմատիկայի հաշվետվություն․․․

  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի մարտ ամսվա հաշվետվության հղումը:
    Մարտ ամսվա մաթեմատիկայի հաշվետվություն․․․
  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի ապրիլ ամսվա հաշվետվության հղումը:
    Ապրիլ ամսվա մաթեմատիկայի հաշվետվություն․․․
  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի մայիս ամսվա հաշվետվության հղումը:
  • 1-ից 10 միավորային համակարգով գնահատիր 3-րդ ուսումնական շրջանում կատարածդ աշխատանքը:
    8/10
  • Ընտրիր մաթեմատիկայի քեզ ամից դուր եկած թեման և ներկայացրու ինքնաստուգման թեստի կամ ուսումնական խաղի միջոցով:
  • Իմ առաջին կազմած ինքնաստուգումը․․․
  • ի՞նչ կավելացնես մաթեմատիկայի հաշվետվությանը:
    Ոչինչ։

Tags:

Posted May 23, 2023 by Արման in category Մաթեմատիկա

About the Author

Բարև Ձեզ․․․ Ես Արմանն եմ․․․ Սովորում եմ ՄՍԿՀ Արևմտյան դպրոցի 5․2 դասարանում․․․

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*