May 23

Ռադիոնյութ ճամփորդություների մասին․․․

Բարև ձեզ ես Արմանն եմ իսկ ես Արեգը։ Մենք կպատմենք ձեզ ճամփորդություների մասին։
Արեգ դու սիրո՞ւմ ես ճամփորդել։

-Ա յո՛, շատ եմ սիրում ճամփորդել։
Արման, իսկ դու սիրո՞ւմ ես ճամփորդել, այո՛ շատ։
Արեգ, իսկ դու ինչն ես կարևորում ճամփորդությունների ընթացքում։ Ես սիրում խաղեր խաղալ ընկերներիս հետ ու խոսել հետաքրքիր թեմաներից։
Արման, իսկ դու ի՞նչն ես սիրում ճամփորդություների ընթացքում։

– Ես սիրում եմ խոսել և խաղեր խաղել։
Արեգ իսկ դու ինչ ես տանում ճամփոտուցուներին քո հետ ինչ ես տանում ուտելիք, խաղեր և քնապարկ։
-Արման իսկ դու ինչ ես տանում քո հետ ճամփորդությունների ժամանակ։ Ես տանում եմ հետս ուտելիք, խաղեր, քնապարկ։
Արեգ, քեզ ամենից շատ ի՞նչն է դուր գալիս ճամփորդությունների մեջ ։
Ինձ ճամփորդություններում ամենաշատը դուր է գալիս, որ մենք իմանում ենք իրարից ավել։



Posted May 23, 2023 by Արման in category Մայրենի

About the Author

Բարև Ձեզ․․․ Ես Արմանն եմ․․․ Սովորում եմ ՄՍԿՀ Արևմտյան դպրոցի 5․2 դասարանում․․․

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*